İşsizlik ödeneğini kuruma tekrar iade etmek zorunda kalmayın!
Taner ÖZDEMİR
Bu haftaki gündem konumuz işsizlik maaşı üzerine olacaktır. İşsizlik maaşı alan personellerin dikkat etmesi gereken hususları aktaracağım.
İşveren tarafından işten çıkışı olmuş bir personelin ilk hamlesi işkura gidip işsizlik maaşı alabilmek için başvuru koşulunu yerine getirmek olmaktadır. Başvuru sonrası gerekli şartları sağlıyorsa da işsizlik maaşı almaya hak kazanıyor. İşçi birde işveren tarafından haksız bir şekilde işten çıkarıldığını düşünüyorsa hukuksal yoldan işe iade davası açıyor. İşe iade davası açan işçi ise bir şeyi ihmal ediyor. O da işe iade olması halinde aldığı işsizlik maaşı ne olacak! Detaylarını aktarayım!









